تزریق فیلر خط اخم

تزریق فیلر خط اخم

تزریق فیلر خط اخم

رایج ترین تزریق فیلر خط اخم، پرکننده موقت به نام هیالورونیک اسید است. اسید هیالورونیک یکی از متنوع ترین و جذاب ترین مواد طبیعت است. در سراسر بدن و همچنین در اکثر موجودات زنده دیگر یافت می شود. عملکردهای زیادی دارد، از خاصیت کشسانی به پوست و حجم دهی به پوست ما گرفته تا ظاهر جوان به آن می بخشد.

یکی از راه های برطرف کردن خطوط اخم تزریق فیلر می باشد. فیلرهای اسید هیالورونیک محصولاتی شبیه ژل هستند که با تزریق آنها به زیر سطح پوست، می توان چین و چروک ها را برطرف کرده و حجم از دست رفته ی صورت را جبران کرد. با تزریق فیلر همچنین می توانیم صورت را کانتور کرده و در آن فرم و زاویه ایجاد کنیم. دلیل اصلی محبوبیت تزریق ژل خط خنده، اثرگذاری بالا و سریع آن در زمینه جوانسازی پوست صورت است.

تزریق فیلر خط اخم می تواند بسیار دشوار باشد زیرا تزریق باید در محل مناسب و با دقت انجام شود. اگر تزریق بسیار عمیق باشد، خطوط اخم برطرف نمی شوند و اگر تزریق بیش از حد نزدیک به سطح پوست باشد نیز ماده ی فیلر از منافذ خارج می شود. در مواردی که تزریق و برطرف کردن خطوط سخت و دشوار باشد، مجبوریم از نقاط بیشتر و از زوایای مختلف برای انجام تزریق استفاده کنیم تا به نتیجه ی بهتری در برطرف کردن خطوط اخم برسیم. اما همین استفاده کردن از نقاط تزریق بیشتر، خود موجب تورم و قرمزی بیشتر ناحیه ی تزریق می شود.