تزریق فیلر برای خط خنده

تزریق فیلر برای خط خنده

تزریق فیلر خط خنده

برخی از استراتژی ها می توانند خطر ایجاد خطوط خنده را کاهش دهند، ظاهر آن ها را به تاخیر بیندازند و آن ها را کمتر برجسته نشان دهند:

رژیم غذایی سالم داشته باشید و به اندازه کافی ورزش کنید و بخوابید. هرچه سالم تر باشید، پوست سالم تری خواهید داشت.

از چیزی که باعث گزش یا سوزش پوستتان می شود استفاده نکنید، مگر اینکه توسط یک پزشک تجویز شده باشد. تحریک می تواند علائم پیری را بهبود بخشد.

روی برنزه شدن خود با آفتاب یا تخت های برنزه کار نکنید. اشعه ماوراء بنفش می تواند پیری و چین و چروک را تسریع کند. همچنین می تواند باعث ایجاد لکه های ناشی از افزایش سن و سرطان پوست شود.

سیگار را ترک کنید یا حتی شروع نکنید.

به پشت بخوابید. این می تواند به گرانش کمک کند تا در برابر خطوط خنده برعکس عمل کند. اگر به پهلو می خوابید، سعی کنید به طور مرتب طرف را عوض کنید.

حداقل دو بار در روز از یک پاک کننده و مرطوب کننده ملایم استفاده کنید. مواد تشکیل دهنده محصولات مراقبت از پوست درست انتخاب کنید. از متخصص پوست خود بخواهید تا در مورد نوع پوست و اهداف شخصی خود توصیه هایی ارائه دهد.

هر روز از کرم ضد آفتاب با حداقل SPF 30 استفاده کنید. هر دو ساعت یکبار تکرار کنید. اگر عرق می‌کنید یا شنا می‌کنید، بیشتر از آن استفاده کنید.

می توان تزریق فیلر را یکی از راه های درمان چین و چروک نام برد. برای تهیه فیلر از مواد طبیعی استفاده می شود در نتیجه بدن کمترین حساسیت را نشان می دهد. ژل ها انواع مختلفی دارند اما معمول ترین آن ها اسیدهیالورونیک است.

این ماده بسیار با بدن انسان سازگار است و به طور طبیعی در بدن انسان نیز وجود دارند. اسیدهیالورونیک باعث کلاژن سازی شده و پوست را تقویت می کند. تزریق ژل لب یکی از راه های جوانسازی لب است.

تزریق فیلر یک درمان غیر تهاجمی است و با بی حسی موضعی انجام می شود. بعد از تزریق مقداری قرمزی و تورم ایجاد می شود که به مرور زمان یرطرف می گردد.

ماندگاری تزریق فیلر به مدت چند ماه تا یک سال است و می توان این روش را با روش درمانی لیفت ترکیب کرد تا نتیجه بهتری دریافت کرد. از جمله تزریقات درمانی فیلر می توان به تزریق بوتاکس به کف دست اشاره کرد.