تزریق مزوژل صورت و گردن برای جوانسازی

تزریق مزوژل صورت و گردن برای جوانسازی

تزریق مزوژل صورت و گردن برای جوانسازی

رفع چین و چروک گردن با تزریق مزوژل
گردن صاف و کشیده با پوست شفاف یکی از رموز زیبایی در افراد است، لذا این ناحیه با کهولت سن نیاز به جوانسازی دارد. روش های جوانسازی گردن بسیار متنوع هستند که هر یک از راههای جوانسازی گردن دارای مشخصه های مربوط به خود هستند و می توانند بر اساس شرایط پوست و میزان چروک انتخاب شوند.

مزوژل یکی از درمان‌های مؤثر چین و چروک و دیگر مشکلات پوستی در گردن است. در این شیوه درمانی از هیالورونیک اسید برای رفع مشکلات پوستی استفاده می‌شود تا جوانی و شادابی به پوست شما برگردد. هیالورونیک اسید یکی از اصلی‌ترین ترکیبات طبیعی پوست است که در ساخت کلاژن و حفظ حالت ارتجاعی آن نقش مهمی دارد. این ماده می‌تواند سلول‌های تولیدکننده کلاژن را تحریک کند و با بهبود فرایند خون‌رسانی به بافت‌های پوست آسیب‌های آنها را از بین ببرد.
در ترکیبات مزوژل علاوه بر هیالورونیک اسید از مواد معدنی، آمینواسیدها، ویتامین‌ها، کوآنزیم‌ها و آنتی‌اکسیدان‌های مختلف استفاده شده است که همگی خواص ترمیم‌کنندگی دارند و می‌توانند به بهبود انواع آسیب‌های پوستی کمک کنند. این ترکیبات همچنین می‌توانند رطوبت پوست را بیشتر کنند و از بروز دوباره نشانه‌های پیری یا ایجاد لک پوستی برای مدتی تقریباً طولانی جلوگیری کنند.

کاربرد مزوژل گردن
رفع چین و چروک ها و خطوط ریز
از بین بردن جای جوش
رفع خستگی و بی‌روحی پوست
افزایش کیفیت عمومی پوست
افزایش درخشندگی پوست
بهبود خاصیت ارتجاعی پوست


نحوه تزریق مزوژل جوانساز به گردن
پس از این که بیحسی با استفاده از کرم‌های بیحس کننده انجام شد، با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز، فیلرهای مزوژل در گردن تزریق می‌شوند. این فرایند بین 30 تا 60 دقیقه طول می‌کشد.